Cumu Mantene i Mobili di u vostru Baby

Tutti i genitori volenu chì i so figlioli sò sicuru è sani.In più di l'alimentariu, a ropa, etc., l'articuli di mobili induve i zitelli dormenu, pusendu è ghjucanu sò ancu assai impurtanti per purtà un ambiente pulitu.Quì sottu sò qualchi cunsiglii per voi.

1.Per caccià a polvera frequente di i vostri mobili, sguassate cù un pannu di cuttuni morbidu imbiccu cù acqua calda.

2.Ùn fate micca ughjettu o caldu o sharp oggetti nantu à i vostri mobili di lignu.Aduprate trivets è coasters per prevene i danni, è asciugà rapidamente i versamenti.Nota: tuttu ciò chì si trova direttamente nantu à u mobili cù un compostu chimicu pò compromette u finitu.

3.A forte luce di u sole o una stanza assai secca pò fade u culore di i vostri mobili è seccu u legnu.Ùn hè micca troppu seccu nè troppu umitu hè impurtante per mantene a struttura di i vostri mobili.

4.Una volta à settimana, inspeccione u lettinu / culla / seggiolone / playpen per qualsiasi hardware danatu, articulazioni sciolte, pezzi mancanti o bordi affilati.Interrompe l'usu di elli s'ellu ci sò parti mancanti o rotte.

5.Quandu fora per un longu viaghju / vacanze, guardà i mobili in un locu friddu è seccu cuntrullatu à u clima.L'imballu propiu mantene a so finitura, a forma è a bellezza quandu site di ritornu à usà.

6.Parents deve assicurà un ambiente sicuru per u zitellu cuntrollà regularmente, prima di mette u zitellu in u pruduttu, chì ogni cumpunente hè bè è sicuru in u locu.

U pittura chì usemu ùn hè micca tossicu, per piacè fate sempre attenzione à u vostru zitellu è evite micca di muzzicà direttamente nantu à a superficia di u mobili o l'angulu.


Tempu di post: 23-ghjugnu-2020