Cumu sceglie un set di tavulinu adattatu per i zitelli

I set di tavulinu è sedie per i zitelli sò un basi per ogni famiglia - venenu cù assai benefici è sò un grande aghjuntu à a sala di ghjocu o a stanza di i zitelli.Ogni zitellu li piace à avè u so propiu mobili chì li cunvene ghjustu, li dà un locu per esse creativi, gode di spuntini di a mità di a matina, finisce i travaglii, è accoglie riunioni cù amati amichi farciti.

Quandu avete principiatu à circà tavule è sedie per i zitelli, ci sò parechje cose chjave per cunsiderà.Speremu chì vi darà una certa assistenza per decide ciò chì cumprà per a vostra famiglia.

Funzioni à cunsiderà

●Taglia.U vostru set di mobili per i zitelli deve esse a taglia ghjusta per un zitellu di 2 à 5 anni per usà facilmente - in l'altitudine di 20 à 25 inch.

●Seating.Mentre chì un set di una o duie sedie pò esse bè se u vostru zitellu hè un solu figliolu (finu à avà!), Un set di quattru sedie pò esse megliu sè vo circate di accoglie parechji zitelli in a vostra casa o s'ellu ospitate date di ghjocu. regularmente.

●Design.Ùn ci hè micca una scelta bona o sbagliata quì, ma avete bisognu di decide induve vulete mantene a tavola è a sedia di u zitellu.Cunsiderate s'è vo vulete qualcosa chì si mischia in più cù u decoru generale di a vostra casa, o sè vo site bè cù un disignu più di u zitellu.

●Materiali.Setti di tavulinu per i zitelli chì rispondenu à i normi di u guvernu seranu fatti da materiali sicuri per i zitelli, ma pudete ancu sceglie trà l'opzioni di legnu, plastica, è ancu metalli.Hè sàviu di priorità e superfici chì sò faciuli di pulizziari in modu chì pudete sguassate rapidamente quelli messi inevitabbili.

● Durabilità.In cunsiderà chì a fase di u zitellu pò varià trà l'età di 2 à 5, probabilmente vulerà un set di tavulinu chì pò durà più di un annu.Cercate suluzioni durable chì ponu resiste à ciò chì u vostru zitellu li tira.È assicuratevi chì a tavula pò sustene u so pesu perchè, iè, u vostru zitellu puderia ancu pruvà à stà sopra!

Da quì sopra, quì'ri bVantaggi di tavulinu è sedie in legnu

●Durable è longa durata facenu un investimentu degne chì pò esse passatu

● Forte è robusta per sustene u ghjocu di i zitelli

● Calidez naturale, è appellu esteticu quandu unpainted

Cliccate quì sottu è noi'vi purtemu alcune boni scelte!


Tempu di post: 16-mar-2021