Cumu sceglie una sedia alta per u zitellu?

U zitellu hè a speranza di a famiglia, u zitellu hà crisciutu ghjornu per ghjornu, a mamma è u babbu hè veramente vistu in l'ochju o in u core, da a nascita à babble, da u latte à nutriscia, bisognu di piglià cura di a mamma. è babbu, in questa tappa, sceglite a sedia di manghjà caru hè ancu nantu à l'agenda, cusì cumu sceglie per a sedia di u zitellu?

U zitellu hè sempre assai cattivu, ancu quandu manghjate hè ancu attivu, chì esige attenzione quandu selezziunate una sedia, per selezziunà a basa assai fermu, era megliu esse quattru gammi sedie di legnu, è esse più forte, pò sustene u zitellu vivente grandi movimenti. di swing left right sway, baby how to eat sedia ùn falà falà, cusì chì a mamma ùn deve micca preoccupatu di a sicurità di u zitellu.

Se u zitellu hè chjucu, pudete sceglie una sedia mensale unu di quellu tipu per aiutà, ma ùn cumprà micca prezzu hè inferjuri, ancu u materiale megliu hè in legnu o u quadru di metallo hè relativamente grossu, se hè in legnu, a mamma deve piglià un ochju. cù cura, a superficia hè liscia, mai cumprà cù legnu, scratch u zitellu.

Eat chair deve paragunà capacious, in più di u corpu chì pò mette u zitellu in più, avè u spaziu surplus chì u zitellu si move ancu, lasciate chì u zitellu pò spustà liberamente in u muvimentu per andà, se strettu di circundà u zitellu in l'internu, affettanu l'umore di u zitellu micca solu, ancu chì u corpu ùn pò micca stende, affettanu u sviluppu di u zitellu.

Quandu cumprate sedie per i zitelli, avè un saccu di un inseme di a cinta di prutezzione sopra purtata, fibbia di carta è cusì, alcuni solu una sedia sola, chì sustene a prutezzione di e merchenzie bisognu à currisponde à a mamma, ùn vi preoccupate micca, ma in tempu puntuale. manera cù boni accessori di sicurità, ogni volta quandu avete un manghjà, mette u zitellu nantu à a sedia, appiccicate a cintura di sicurezza, è fate un bonu travagliu in prutezzione di sicurità.

Quandu per cumprà sedie per i zitelli, quantu pussibule ùn cumprà micca cù roti, a sedia di u zitellu hè generalmente micca pisanti, a rota ùn hà micca aiutu, u più simplice u più forte, più un prucessu hè un pocu più di a probabilità di male, s'è I cumprà i roti cinturione, deve esse in u zitellu à fasten nant'à a rota quandu vi manghjà, altrimenti i roti curriri pò lascià u zitellu da sbattà contru, hè assai periculosa.

U zitellu manghja a sedia hè variu, in fondu duvemu cunsiderà u prublema di sicurezza di u zitellu, u culore chì hè ghjustu manghja a sedia dopu, mudellu, stile per aspittà, in fondu, u zitellu manghja a sedia duverebbe sceglie ciò chì piace à u zitellu, in accordu cù a caratteristica fisiologica. di u zitellu, a cucina chì u stilu è a casa hè decorata, a fotografia di stile di a tavola hè un cane.


Tempu di Postu: Feb-01-2020