Una guida per mantene u vostru zitellu sicuru è assicuratu mentre u coronavirus si sparghje

Sapemu chì questu hè un tempu preoccupante per tutti, è chì pudete avè una preoccupazione particulare se site incinta o avete un zitellu o avete figlioli.Avemu riunitu i cunsiglii nantu à u coronavirus (COVID-19) è a cura di elli chì sò attualmente dispunibili è continueremu à aghjurnà questu cume sapemu di più.

Coronavirus (COVID-19) è cura di u vostru zitellu

Sì avete un zitellu, seguite i cunsiglii di salute publica:

  • Cuntinuà à allatta u vostru zitellu se fate cusì
  • Hè impurtante chì seguite i cunsiglii di u sonnu più sicuru per riduce u risicu di u sindromu di a morte subita di u zitellu (SIDS).
  • Se mostra sintomi di coronavirus (COVID-19), pruvate micca di tosse o starnutisce u vostru zitellu.Assicuratevi chì sò in u so propiu spaziu di sonnu separatu, cum'è una culla o una cesta di Mosè
  • Se u vostru zitellu ùn hè micca bè cù un friddu o frebba, ùn sia tentatu di imbulighjà più di u solitu.I zitelli anu bisognu di menu strati per calà a temperatura di u corpu.
  • Cercate sempre cunsiglii medichi si site preoccupatu per u vostru zitellu - sia ligatu à coronavirus (COVID-19) o qualsiasi altru prublema di salute.

Cunsiglii Coronavirus (COVID-19) in gravidanza

Sè vo site incinta, assicuratevi di cunnosce i cunsiglii, chì cambianu continuamente:

  • E donne incinte sò state cunsigliate per limità u cuntattu suciale per 12 settimane.Questu significa evitendu grandi riunioni, riunioni cù a famiglia è l'amichi o riunioni in spazii publichi più chjuchi cum'è caffè, ristoranti è bars.
  • Cuntinuà à mantene tutti i vostri appuntamenti prenatali mentre site bè (ùn vi maravigliate se alcuni di questi sò per telefunu).
  • Se ùn site micca bè cù segni di coronavirus (COVID-19), chjamate l'uspidale è assicuratevi di dì chì site incinta.

Coronavirus (COVID-19) è cura di u vostrui zitelli

Sì avete unu o dui o più figlioli, seguite i cunsiglii di salute publica:

l Ùn pudete micca cuntà à i zitelli per purtà temi difficiuli.cusì avete bisognu di prisentà cum'è una fonte d'infurmazioni.

lMantene l'infurmazioni simplici è utili,tcercandu di mantene a cunversazione pruduttiva è pusitiva.

lValidate e so preoccupazioniè fà sapè chì i so sentimenti sò veri.Dite à i zitelli chì ùn deve micca esse preoccupatu è incuraghjenu à scopra i so sentimenti.

lMantene infurmatu per pudè esse una fonte di fiducia. Questu significa ancu praticà ciò chì predicate.Sè vo site preoccupatu, pruvate à mantene a calma intornu à i vostri figlioli.Altrimenti, vi vedenu chì li dumandate di fà qualcosa chì ùn site micca per sè stessu.

lSiate cumpassionièesse pacienza cun elli, è appiccicate à e rutine nurmale quant'è pussibule.Questu hè soprattuttu impurtante quandu i zitelli sò in casa è tutta a famiglia hè in quartieri vicinu per un bellu pezzu.

 

Infine, vulemu chì tutti noi è tuttu u mondu pò ricuperà prestu da sta malatia!

Stai attentu!


Tempu di Postu: Apr-26-2020